שילוב נכון של ארונות וברזים למטבח

ארונות המטבח הם אחד החלקים הבולטים והמשמעותיים ביותר במטבח. הארונות במטבח הם דומיננטיים משלוש סיבות עיקריות: הראשונה שבהן היא פשוטה – ארונות המטבח הם הפריט הגדול ביותר ומכאן גם הבולט ביותר בדרך כלל במטבח. הגודל של הארונות כאמור נחוץ בעיקר על מנת לאחסן את כלי המטבח ואת כל כלי הבישול הדרושים. הסיבה השנייה לנראות הגבוהה של הארונות היא שלרוב הצבע והמרקם שלהם אחידים, מה שמשפיע בסיכומו של עניין על הדומיננטיות שלהם במטבח. והטעם השלישי לנראות הכל כך גבוהה של ארונות המטבח הוא המיקום שלהם, אשר במרבית המטבחים הוא מרכזי, וארונות אלה הם הדבר הראשון שכל מי שנכנס למטבח נתקל בו. עם זאת, ארונות המטבח כאמור הם רק חלק מהעיצוב הכללי. מהם החלקים המשפיעים על העיצוב במטבח? כיצד יכול שילוב נכון של ארונות וברזים למטבח ליצור הרמוניה בעיצוב? היכן ניתן להשיג ארונות מטבח איכותיים שיהפכו אותו לחגיגה עיצובית?

עיצוב המטבח והחלקים המשפיעים עליו

בשורות דלעיל התמקדנו בארונות המטבח ובנראות הגבוהה שלהם. עם זאת, יש כמובן גם מרכיבים נוספים המשפיעים על המראה וההרגשה הכללית בו. עם הגורמים המשפיעים על עיצוב המטבח ניתן למנות את השיש – משטח העבודה המרכזי במטבח. אם בעבר הרחוק היו מרבית משטחי השיש בעלי מראה דומה וגם מבחר הצבעים שלהם לא היה גדול, הרי שהיום המצב שונה למדיי וניתן להשיג התאמה כמעט מושלמת גם מבחינת הצבעים והגוונים. מרכיבים חשובים נוספים במטבח הם התאורה, הצבעים של הקירות וכמובן הריצוף. בנוסף, ולא פחות חשוב, כשמתכננים את המראה הסופי של המטבח חשוב להקפיד על שילוב נכון של ארונות וההתאמה שלהם לפרטים ידיות וגם ברז למטבח. שילוב כאמור כולל הן את הגוונים והצבעים של הברזים והן את המבנה והמראה שלהם. הארונות והברזים יוצרים את האווירה הנדרשת במטבח שיכולה להיות אווירה קלילה וחופשית או אווירה כבדת ראש. עיצוב המטבח משתלב, כמובן, בדרך כלל בעיצוב הכללי של הבית.

ארונות מטבח וריהוט איכותי לבית

עיצוב המטבח הוא אחד הדברים היותר חשובים בבית ולרוב מושקעת בו מחשבה מרובה. בבתים שבהם יש מטבח פתוח, בחירת הארונות חשובה על אחת כמה וכמה. הרהיטים של רגב, ובכלל זה ארונות המטבח האיכותיים המוצעים שם, הם הבחירה הנכונה והמתאימה ביותר למטבח ולכל שאר חלקי הבית. כדאי ליצור קשר כבר כעת ואנשי המקצוע שלנו יסייעו לך בבחירת הריהוט המושלם שיהפוך כל יום של שהייה בבית לחגיגה אמיתית לכל בני המשפחה. אם אתם מחפשים חנות רהיטים בראשון לציון , נשמח להציע לכם להגיע לרגב רהיטים.

מאמרים נוספים שתאהבו

מזנונים מודרניים
5/5

רגב רהיטים

אנו אנשים שאוהבים את הבתים שלנו ומאמינים שכל אחד צריך הבית שלך, מקום המפלט מטרדות החיים המודרניים, אנו ברגב מאמינים בשילוב מנצח כל פונקציונאליות, איכות ונוחות.

אולמות תצוגה של 1500 מ”ר בהם תוכל להתרשם ממגוון רהיטים בסגנונות שונים, עיצובים מובילים,בתחום עיצוב הבית.

יש לכם שאלה?

למבצעים עקבו אחרינו בפייסבוק

[leadercf7 campid="3350"]
התחל שיחה
1
היי.. אפשר לעזור?
Scan the code
היי,
רוצה לקבל מידע נוסף אודות המוצר? נשמח לסייע
דילוג לתוכן